Η κυριαρχια της τηλεορασης ως  μεσο ενημερωσης, και  καταναλωτικου

αγαθου, εχει φερει στην ζωη μας μια εκονικη πραγματικοτητα.

Αισθανομασται μεγηστανες  μεσα απο τις σαπουνοπερες που μας λανσαρουν,

και ειδημονες απο τα δελτια ειδησεων με τις δραματικες εξεληξεις.

Χανουμε την ελληνικη γλωσσα μεσα  απο τις  ξενογλωσσες   διαφημησεις

προιοντων.

Δεν μενει χρονος για αυτοκρητικη και αυτογνωσια, οι σειρες, και οι ειδησεις

των 8  τελειονωντας  νιωθουμε αδειοι , και παμε για υπνο.

περιμενοντας την αυριανη εκονικη πραγματικοτητα.

Σε αντιθεση με τους αρχαιους Ελληνες που ειχαν    κυριο θεμα στην

ζωη τους την αυτογνωσια  και την συνηδηση τους, στοιχειο προοδου

κατα τον Πλατωνα και τον Σωκρατη.